Humanista w świecie IT i eCommerce. Wykształcenie humanistyczne pozwala mu myśleć abstrakcyjnie i łączyć pozornie niezwiązane ze sobą wątki biznesowe. Lata spędzone w telekomach, dały mu wiedzę o procesach oraz sposobie działania różnorodnych, złożonych środowisk IT.

Zaczynał od zinformatyzowania lokalnej redakcji. Potem przyszła pora na projekty telewizyjne. I w końcu pierwszy telekom – Idea Centertel, znany dzisiaj jako Orange. Poza pierwszym dużym portalem – Idea.pl, sklepem internetowym (z pełnym procesem logistycznym) zrobił sklep z grami, aplikacjami i treściami mobilnymi. Był rok 2006, a Google Play umożliwiło polskim programistom sprzedaż 6 lat później… Później, była Netia, kolejny projekt eCommerce oraz Netia On-line. Od 2008 do 2021 w Plusie – początkowo jako Program Manager programu Portali, a po jego zakończeniu odpowiedzialny za sprzedaż tzw. kontentu. Brał udział we wdrożeniach i komercjalizacji usług muzycznych (TIDAL, PlusMusic, Czasoumilacz), aplikacji nawigacyjnych, antywirusowych oraz rozwiązań dostępowych (Direct Carrier Billing, Google Play etc.) – od fazy pomysłu do rozliczenia się z zarządem z P&La (jako business owner).

Od początku 2022r. prowadzi własną działalność mentoringową i konsultacyjną pod marką EAIM.pl oraz jest eCommerce Managerem w BAT Sp. z o.o. (sklepy BAT.pl i Mrowka.com).

Lider, manager i przedsiębiorca z  25-letnim doświadczeniem. Jego praktyka biznesowa obejmuje spektrum ról i przedsięwzięć z różnych branż m.in. konsumenckich dóbr szybko zbywalnych (FMCG), e-commerce, mediów oraz usług dla biznesu. Wśród jego biznesowych osiągnięć znajdziemy m.in. przeprowadzane  z sukcesem transformacje działów i firm w organizmy oparte o kooperację, wspólne wartości i plemienną kulturę organizacyjną. W efekcie prowadzące do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.