Aktualnie Prezes Zarządu i CEO Agencji reklamowej GONG, jednej z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych na rynku polskim firm marketingowych obsługujących przodujących marketerów krajowych i zagranicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur, strategii marketingowych i procedur prawno-biznesowych. Zarządza 80-osobowym zespołem łączącym pod jednym dachem strategię, kreację i technologię. Wyniki pracy rokrocznie nagradzane są prestiżowymi nagrodami branżowymi na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych. Natomiast sama agencja uhonorowana sześciokrotnie tytułem Agencji Roku. W pracy radcy prawnego zajmuje się natomiast szeroko pojętą ochroną praw kobiet.

Menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach: zarządzanie IT, przygotowywanie strategii biznesowych i technologicznych, innowacje, zarządzanie portfelem projektów, rozwój nowych produktów, zarządzanie produktami, sprzedaż B2B, obsługa klienta, telekomunikacja. Współtworzył wartościowe produkty dla T-Mobile Polska, wprowadzając wiele innowacyjnych rozwiązań na rynek polski i europejski.