Bartek jest doświadczonym specjalistą marketingu z ponad 15-letnim stażem. Obecnie prowadzi firmę doradczo-wdrożeniową specjalizującą się w strategii biznesowej i szeroko rozumianym Digital marketingu. Jego umiejętności są wynikiem nie tylko praktyki nabytej w dużych międzynarodowych organizacjach, ale także doświadczenia zdobytego jako właściciela firmy.
Bartek pomaga młodym firmom w doborze narzędzi marketingowych, mapowaniu użytkowników, definiowaniu grup celowych, komunikacji oraz wprowadzaniu produktów na rynek i pobudzaniu sprzedaży. Doświadczone firmy mogą liczyć na jego pomoc w odświeżeniu wizerunku i dotarciu do nowych konsumentów.
Znany z zamiłowania do wyzwań skupia się na analizie sytuacji, patrząc na problem z różnych perspektyw i szukając prostych, wykonawczych rozwiązań. Jako mentor chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomagając znaleźć najlepsze strategie prowadzące do wzrostu biznesu, pozyskania nowych klientów i zwiększenia sprzedaży.
Bartek ma na koncie wiele projektów marketingowych i komunikacyjnych. Między innymi stworzył od podstaw zespół Digital marketingu oraz odpowiadał za strategię Digital dla GSK w regionie CEE. Jest laureatem polskich i zagranicznych konkursów branżowych. Z wykształcenia jest socjologiem, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i podyplomowych studiów Digital Marketing na SGH. Posiada również certyfikat trenera DIMAQ.