To miejsce umożliwiające influencerom szybką i wygodną wyprzedaż swojej garderoby, nadające przy tym ubraniom drugie życie. Platforma nastawiona jest na modę etyczną, zrównoważoną i proekologiczną.
Przemysł odzieżowy to druga najbardziej szkodliwa branża dla środowiska. Niestety, wielu z nas lekceważy ten problem i traktuje tę kwestię niepoważnie. Poprzez codziennie wybory konsumenckie każdy z nas ma wpływ na naszą planetę. Zmotywowane ruchem mody zrównoważonej, założycielki au revwear chcą szerzyć pojęcie slow fashion wśród innych i pokazać, że nasze szafy nie muszą składać się tylko z nowych rzeczy. Marka powstała po to, aby ułatwić influencerom sprzedaż niepotrzebnych im już ubrań, które zamiast lądować zapomniane głęboko w szafie, mogą dostać drugie życie.
Twórcy au revwear o udziale w programie Mazovian Startup
Udział a programie Mazovian Startup, wsparcie mentorów oraz profesjonalne szkolenia biznesowe zaowocowały współpracą z Fundacją Circular Economy, zwiększeniem częstotliwości nowych kolekcji ubrań, nowej kategorii sprzedażowej, opracowaniem strategii i planu rozwoju. Ponadto uzyskałyśmy szansę na nawiązanie kontaktów biznesowych oraz na wdrożenie nowych funkcjonalności na naszej stronie internetowej, m.in.: wprowadzenie sprzedaży rzeczy na żywo.