Dyrektor Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska. Koordynator światowej kampanii Carrefour - ,,Art for food" w Polsce.

Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego, autor i współautor raportów, książek i artykułów. Jest również konsultantem ds. etyki i zgodności, zrównoważonego przedsiębiorczości, innowacyjnych modeli biznesowych, gospodarki o obiegu zamkniętym oraz odpowiedzialności korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju dla wielu organizacji zawodowych. Jest założycielem, inwestorem społecznym, mentorem młodych przedsiębiorców, oraz byłym przedsiębiorcą sukcesu. Dodatkowo, pełni rolę członka jury w różnych konkursach biznesowych.

CEO w Digital Ocean Venture, specjalizuje się w rozwoju przestrzeni fintech i e-commerce oraz tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Założyciel „Product Way”, czyli firmy dostarczającej kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw, które chcą skutecznie rozwijać swoje produkty i usługi.

Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w rozwoju biznesu w międzynarodowym środowisku, specjalizujący się w innowacjach i fundamentalnych zasadach rozwoju biznesu. Autor książki wprowadzającej do metody tworzenia innowacyjnych produktów i usług La Salle Matrix Thinking™. Zapewnia szkolenia, sesje facylitacyjne i konsultacje w obszarze innowacji, psychologii biznesu, marketingu i sprzedaży. Projektowania Usług oraz metod: La Salle Matrix Thinking, Design Thinking, Business Model Canvas, Lean Start-up i metodyki Agile, między innymi SCRUM.

Partner Zarządzający VC. Top 100 Kobiet w VC w regionie CEE. Absolwentka SGGW, Partnerka Zarządzająca w Tangent Line VC, eksperta inwestycyjna z dużą wiedzą z obszaru marketingu, zarządzania i sprzedaży. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe – zdobyte między innymi w pracy w jednej z największych międzynarodowych firm FMCG Mars Polska. Akcjonariusz i Członek zarządu spółek akcyjnych specjalizujących się w rozwijaniu innowacyjnych technologii na polskim rynku. Executive Coach & Mentor najwyższej kadry menedżerskiej.

Mentor, zaufany doradca właścicieli firm, zarządów, menedżerów i liderów. Pomaga w przekraczaniu granic oraz osiąganiu celów biznesowych, zawodowych i osobistych. Dzieli się bogatym doświadczeniem, inspirując i motywując innych. Od ponad 20 lat buduje oraz inwestuje w firmy z branży usługowej i nieruchomości.

Humanista w świecie IT i eCommerce. Wykształcenie humanistyczne pozwala mu myśleć abstrakcyjnie i łączyć pozornie niezwiązane ze sobą wątki biznesowe. Lata spędzone w telekomach, dały mu wiedzę o procesach oraz sposobie działania różnorodnych, złożonych środowisk IT.

Zaczynał od zinformatyzowania lokalnej redakcji. Potem przyszła pora na projekty telewizyjne. I w końcu pierwszy telekom – Idea Centertel, znany dzisiaj jako Orange. Poza pierwszym dużym portalem – Idea.pl, sklepem internetowym (z pełnym procesem logistycznym) zrobił sklep z grami, aplikacjami i treściami mobilnymi. Był rok 2006, a Google Play umożliwiło polskim programistom sprzedaż 6 lat później… Później, była Netia, kolejny projekt eCommerce oraz Netia On-line. Od 2008 do 2021 w Plusie – początkowo jako Program Manager programu Portali, a po jego zakończeniu odpowiedzialny za sprzedaż tzw. kontentu. Brał udział we wdrożeniach i komercjalizacji usług muzycznych (TIDAL, PlusMusic, Czasoumilacz), aplikacji nawigacyjnych, antywirusowych oraz rozwiązań dostępowych (Direct Carrier Billing, Google Play etc.) – od fazy pomysłu do rozliczenia się z zarządem z P&La (jako business owner).

Od początku 2022r. prowadzi własną działalność mentoringową i konsultacyjną pod marką EAIM.pl oraz jest eCommerce Managerem w BAT Sp. z o.o. (sklepy BAT.pl i Mrowka.com).

Lider, manager i przedsiębiorca z  25-letnim doświadczeniem. Jego praktyka biznesowa obejmuje spektrum ról i przedsięwzięć z różnych branż m.in. konsumenckich dóbr szybko zbywalnych (FMCG), e-commerce, mediów oraz usług dla biznesu. Wśród jego biznesowych osiągnięć znajdziemy m.in. przeprowadzane  z sukcesem transformacje działów i firm w organizmy oparte o kooperację, wspólne wartości i plemienną kulturę organizacyjną. W efekcie prowadzące do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów.